Gezinsviering en parochiefeest

Vieren is een bijbelse opdracht. We nemen die ernstig.

Bij de start van een nieuw school- en catechese- en werkjaar hoort een gezinsviering. Na die eucharistie met groot en klein vierden we nog een beetje verder want heel wat mensen waren ook ingeschreven voor de maaltijd. Ook de animerende namiddag die volgde werd diep gesmaakt. Dank aan alle verschillende handen en helpers van die dag, maar niet minder aan diegenen van al die andere dagen.
Wat een zegen om zo samen te zijn vanuit ons samen-Kerk-zijn. Zoals we het zongen: “Zingen vieren en bidden, dragen danken en delen -we doen het nooit alleen….”

De tombola dewelke we inrichtten ten voordele van het missiewerk van pater Frederik Verpoest bracht trouwens 1290 euro op. Proficiat aan de 4 winnaars. Dank aan wie heeft bijgedragen en aan de 4 sponsors voor de 4 prijzen: Restaurant d'Ouwe Hoeve in Deurle, Brasserie Soda in Zevergem, Brasserie Boulevard in Latem, Café Hubert in De Pinte.

Foto's viering in de kerk ©Bartel
Foto's feest in zaal Begonia ©Henk Dujardin, met uitzondering van de laatste drie foto's: ©Ann Willems)